Blogs

Een goedkoop medicijn tegen werkstress

Wil jij beter bestand zijn tegen stress op je werk? Wil jij je vitaler en mentaal weerbaar voelen? Wil jij balans en innerlijke veerkracht ervaren? In dit blog lees je alles over hét nieuwe medicijn tegen stress op het werk. Onderzocht door gerenommeerde Westerse (neuro) wetenschappers én met een verbluffend resultaat en effect. Een nieuw en goedkoop medicijn zonder bijwerkingen!

Lees meer »
stress level

Is overmatige stress te meten?

Is stress te meten? Op die vraag ga jij een uitstekend antwoord krijgen in dit blog. Daarnaast gaan we het hebben over de 6 verschillende stresstypes. Persoonlijkheidstypes dus die uitermate gevoelig en vatbaar zijn voor stress. Dit blog is daarom zeer geschikt voor mensen die stress willen herkennen en inzichtelijk willen krijgen door die ook te meten.

Lees meer »
gevoelig voor werkstress

Wat maakt jou gevoelig voor Werkstress?

Gevoeliger dan jouw collega’s? Welk type werknemer ben jij? In dit blog gaan we op die vragen uitgebreid in. We geven jou inzicht en 10 praktische tips om werkstress te verminderen. En inzicht in hoe werkstress nu eigenlijk ontstaat. Een uitermate leerzaam blog voor mensen die werkstress ervaren en mensen die te maken hebben met werkstress.

Lees meer »

Ervaar jij Werkstress of Vitaliteit?

Ervaar jij Werkstress of Vitaliteit? Wil jij grip op jouw werkstress? Wil jij een vitaler (werk)leven? Wil jij als manager een oprecht bevlogen team? Lees er alles over in dit blog. Dit blog is uitermate geschikt voor mensen die meer willen weten over stress en vitaliteit én voor leidinggevenden en managers die tools willen om hun team of afdeling nog beter te kunnen faciliteren. Thema’s als talentmanagement, de energiematrix, vitaliteitsmanagement, inzicht in werkstress en oplossingen bij werkstress komen aan bod.

Lees meer »
werkplezier

12x meer Werkplezier

Elk jaar op 13 november is het de “DAG van het WERKPLEZIER”. Wil jij weten hoe je meer plezier in je werk kunt behalen? Hierbij 12 TIPS voor meer werkplezier. Kleine wijzigingen die al een groot verschil kunnen maken…

Lees meer »
12 gouden tips voor een goede nachtrust

12 Gouden tips voor een goede nachtrust

Goed slapen is te belangrijk om aan het toeval over te laten. Naast een aantal vervelende neurologische aspecten verhoogt een slechte nachtrust o.a. overgewicht, depressie, diabetes, pijnperceptie, vaat-lijden, veroudering en vervroegde kans op overlijden. Kortom, een goede nachtrust is enorm belangrijk voor o.a. een goed herstel van ons brein en ons lichaam. Dit blog geeft je 12 gouden tips voor een goede nachtrust!

Lees meer »
Paniekaanval

Paniekaanval? 8 belangrijke tips!

Vier op de honderd mensen heeft wel eens een paniekaanval. Als je té lang en té veel mentale spanningen hebt ervaren kun je last krijgen van paniekaanvallen. Niet alleen een traumatische ervaring, ook stress- en burn-out kunnen een onderliggende oorzaak zijn van een paniekaanval. Bij een paniekaanval word je van het ene op het andere moment overmand door een heftige en intense angst. In deze blog lees je 8 tips om een paniekaanval beheersbaar te krijgen.

Lees meer »
Coachpraktijk Eindhoven Bijnieruitputting

Van Stress kun je goed ziek worden

Wist je dat je van stress goed ziek kunt worden. Niet alleen mentaal, maar zeker ook lichamelijk. Stress e/o burn-out dient dan ook altijd vanuit beide aspecten te worden benaderd voor een goed behandelplan. In onze reguliere gezondheidszorg ligt het accent vaak alleen op het mentale deel. In dit blog lees je alles over stress en ziek worden.

Lees meer »
Loopbaan Coaching | Coachpraktijk Eindhoven

Bezinning op jouw loopbaan

De huidige realiteit geeft ruimte voor bezinning en reflectie. Doorgaan op dezelfde voet is wat velen van ons niet meer willen. Ook de invulling van onze loopbaan schreeuwt om een andere manier van kijken. Bij dit thema begint alles met de juiste analyse gekoppeld aan jouw innerlijke drijfveren. Dit blog gaat jouw uitstekend helpen bij het maken van keuzes…

Lees meer »
Meditatie Training Coachpraktijk Eindhoven

Is beter kunnen slapen jouw droom?

Dan is meditatie dé oplossing! 15 jaar lang was ik een slechte slaper. Dit veranderde toen ik in aanraking kwam met Za Zen of zittende meditatie. Binnen 3-4 weken verbeterde mijn slaappatroon aanzienlijk!

Lees meer »

Dank voor je inschrijving.

Wij nemen z.s.m.
contactmet je op!

Dank je voor het versturen van dit bericht aan ons.

Wij nemen z.s.m.
contactmet je op!